OSTUABI

OSTMINE E-POEST

Samm 1. Vali toode/tooted ning lisa need Ostukorvi. Ostukorvi (ikoon ekraani paremal üleval) sisu on nähtav kui liigute hiirega selle peale. Toodete hind ja saadavus võivad jooksvalt ja ette teatamata muutuda. Toodete hind on välja toodud toote juures ning soodushinna puhul kajastub seal nii soodus- kui tavahind.

Samm 2. Mine ostukorvi. Ostukorvis on näha kõik tooted, mille oled Ostukorvi lisanud. Ostukorvi haldamise leheküljel saab muuta ostetava Toote/Toodete kogust ja Tooteid ostukorvist eemaldada. Ostukorvi lehel on näha nii iga üksiku toote hind kui ka kogu tellimuse hind kokku.

Samm 3. Vormista tellimus sisestades oma andmed. Kui oled toodete lisamise Ostukorvi lõpetanud, vajuta nuppu „Maksma“. Tellimuse vormistamiseks sisesta oma ees- ja perenimi, e-posti aadress, telefoni number, linn, tänav, maja number, korteri number ja postiindeks. Seejärel vali samal lehel kättetoimetamise viis -Omniva või Smart Posti pakiautomaat, Omniva või Smart Post kuller. Pakiautomaati saatmise kulu kannab ostja, hind olenemata paki suurusest või automaadi valikust on 2.99€. Kullerteenuse hind Eesti piires on 4.99€ olenemata paki suurusest või asukohast, kuhu pakk tellitakse. Üle 49€ tellimuste puhul on paki kohaletoimetamine tasuta. Ostu soorimatise leheküljel vali sobiv pakiautomaat või sisesta aadress, kuhu kuller paki toimetab. Vastavad väljad on näha Ostu sooritamise leheküljel.

Samm 4. Kinnita tellimus. Tellimuse kinnitamiseks loe läbi „Ostu- ja tagastustingimused“ ning kinnita linnukesega, et nõustud tingimustega. Ostukorvi lisatud toodete hinnad arvutatakse kokku automaatselt ja lisatakse saatmiskulu. Klient tasub kõikide toodete ja saatmise eest koheselt pangakaardiga pangalingi kaudu. Vajutades “Kinnitan tellimuse” avaneb turvalist makselahendust pakkuva teenusepakkuja hüpikaken ning klient saab ostude eest tasuda.

Samm 5. Maksa oma ostude eest. Ostude eest tasumiseks vali, millise panga kaudu soovid maksta ning logi oma internetipanka sisse ja tasu ostu eest. VISA makselahendust kasutades sisesta oma pangakaardi number, ees- ja perenimi, pangakaardi kehtivusaeg ning kolmest tähest koosnev turvakood (CVC kood), mis on nähtav pangakaardi tagaküljel.

Kui oled tellimuse eest tasunud, saabub e-kiri tellimuse kinnituse ja makse laekumise kohta ning seejärel asume tellimust komplekteerima.

 

MAKSMINE

Scandinavianbrands.ee e-poes on võimalik maksta pangalingi kaudu või krediitkaardiga. Kaardiandmete küsimisel kasutatakse SSL-turvaprotokolli ning MasterCard SecureCode ja Verified by Visa turvaprogramme, mis tagavad selle, et vahetatavat informatsiooni ei saa kõrvalised isikud pealt kuulata ega muuta.

Loe lisaks: Müügitingimused

 

KÄTTETOIMETAMINE

Kauba kättetoimetamine toimub Eesti piires ning selleks on järgmised võimalused:
1) Smart Post (tasu 2.99€)
2) Omniva (tasu 2.99€)
3) Kuller (Eesti piires 4.99€)

Tellimused käsitletakse ning postitatakse reeglina samal või hiljemalt järgmisel tööpäeval. Tellimuse kohalejõudmine sõltub postiteenuse osutajast. Orienteeruv kohalejõudmise aeg Eestis on 1-3 tööpäeva.

Üle 49€ tellimustele on kohaletoimetamine tasuta.

Loe lisaks: Müügitingimused

 

TOODETE TAGASTAMINE

Tellimusest ehk ostu-müügi lepingust on ilma põhjenduseta võimalik taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates tellimuse kättesaamisest.

Tagastamisel palun informeerige meid oma soovist e-posti teel info@scandinavianbrands.ee 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastusteatele palume lisada juurde täidetud vabas vormis tagastusavaldus. Tagastamisavaldus peab sisaldama Kliendi nime, Toote/Toodete nime ning arve või tellimuse numbrit.

Tagastamisel palume kasutada tähitud posti teenust või pakiautomaati ning hoida alles postitamisel saadav dokument hilisemaks postitamise tõestuseks, sest kuni tagastatavad tooted pole meieni jõudnud ei saa me toodete eest vastutust võtta.

Toote/Toodete tagastamise postikulud kannab Klient, välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või praakkaup.

Aadress, kuhu tagastada
Scandinavian Brands OÜ
Tatari 64, 10134 Tallinn

Pakiautomaat, kuhu tagastada
Pakiautomaat: Balti Jaama Omniva või Smart Posti automaat
Telefoninumber: +372 598 17552

Loe lisaks: Müügitingimused