MÜÜGITINGIMUSED


1. ÜLDISED TINGIMUSED

1.1. Scandinavian Brands e-poes müüakse Scandinavian Brands OÜ poolt esindatavate
kaubamärkide Löwengrip, Björk& Berries, Björn Axén, BARR Sweden ja SG79 STHLM tooteid (edaspidi Tooted). Scandinavian Brands OÜ kuulub sajaprotsendiliselt Tradehouse OÜ-le

1.2. E-poe Toodete valik, hinnad ning allahindlused võivad erineda brändi esdasimüüjate juures
olevast kaubavalikust, hindadest ning allahindlustest.

1.3. Tingimused kehtivad www.scandinavianbrands.ee ostu-müügi keskkonna (edaspidi E-pood)
omaniku Scandinavian Brands OÜ (edaspidi Müüja), ja E-poest Toote ostu sooritanud isiku (edaspidi Klient) vahel Toodete ostmisel tekkivatele õigussuhetele.

1.4. Müüja ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Müüja panga arvelduskontole.

1.5. Tooteid enne müügilepingu jõustumist ei broneerita.

1.6. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad seadused.

1.7. Müüja võib muuta E-poe kasutustingimusi ja Toodete ning teenuste hindasid. Müüja annab muudatustest teada E-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

1.8. Müüja andmed: 
Scandinavian Brands OÜ
Aadress: Peterburi tee 47c, Tallinn, 11415
Registrikood: 14149697
Käibemaksukohuslase kood: EE101924386 
Email: info@scandinavianbrands.ee
Telefon: +372 6730 300

 

2. HIND

2.1. Toodete hinnad on esitatud eurodes ja sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu (20%).

2.2. Toodete hinnale lisandub tellimuse vormistamise käigus valitud tarneviisi käsitlemistasu.
Tarneviis valitakse ning kohaletoimetamistasu arvutatakse Ostukorvis.

 

3. TELLIMUSE VORMISTAMINE

3.1. Tellimus loetakse vormistatuks ja müügileping sõlmituks Müüja ja Kliendi vahel peale arve tasumist Kliendi poolt.

 

4. TELLIMUSE EEST MAKSMINE

4.1. E-poes tehtud tellimuste eest tasutakse 100% ettemaksuna pangakaardiga.

4.2. Kliendil on võimalik kasutada tasumiseks Visa ja MasterCard deebet- ja krediitkaarte ning kõiki Eestis välja antud pangakaarte. Makseid vahendab Maksekeskus AS.

4.2.1. Pangalingid. Pangalingi kaudu maksmisel suunatakse Klient peale tellimuse vormistamist Kliendi poolt valitud internetipanka. Kliendile kuvatakse eeltäidetud maksekorraldus, kus on kirjas summa, mis tasumisele kuulub. Klient tasub Toote või Toodete tellimuse eest koheselt ning kinnitab Müüjale makse klikkides nupul  “Tagasi kaupmehe juurde”. Arve saadetakse Kliendi e-mailile.

4.2.2. Scandinavianbrands.ee e-pood aktsepteerib Visa (Verified by Visa) ja Mastercardi (Securecode) krediitkaarte. Krediitkaardiga maksmine toimub E-Commerce Payment Gateway kaudu ning makse sooritamiseks on vaja sisestada vaid pangakaardi andmed.

4.3. Toodete ja tellimuse Tasumine toimub väljaspool E-poodi turvalises maksekeskkonnas, mida vahendab Maksekeskus AS.

4.4. Müüjal puudub ligipääs Kliendi panga- ja/või krediitkaardi andmetele.

4.5. Tellimuse esitamise ning tasumise järgselt saadetakse Kliendile e-posti teel tellimuse kinnitus.

 

5. TELLIMUSE KÄTTETOIMETAMINE

5.1. Scandinavian Brands E-pood tarnib kaupa Eesti piires.

5.2. Tooted tarnitakse kliendile Omniva, SmartPOSTi (Itella) ja DPD kullerteenuse või
pakiautomaatide kaudu.

5.3. Kui teisiti ei märgitud, tasub saadetise käsitlemise eest klient. Sõltuvalt sihtkohast on saadetise tasu:

 

– Omniva ja Smart Posti kulleriga märgitud sihtpunkti Eestis: 3.82€

– Omniva, SmartPOST ja DPD pakiautomaati Eestis alates 1.96€

5.4. Üle 30 € tellimustele on kohaletoimetamine tasuta.

5.5. Tellimused käsitletakse ning postitatakse reeglina samal või hiljemalt järgmisel tööpäeval.
Tellimuse kohalejõudmine sõltub postiteenuse osutajast. Orienteeruvad kohalejõudmise ajad on Eestis: 1-3 tööpäeva (soodusmüügi, riigipühade või eriolukorra ajal kuni 10 tööpäeva).

6. TOODETE TAGASTAMINE

6.1. Kliendil on õigus tasutud tellimusest ehk ostu-müügi lepingust ilma põhjenduseta taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates tellimuse ja Toodete kättesaamisest, ja tagastada Toode/Tooted.

6.2. Toote/Toodete tagastamisel peab Klient esitama Müüjale taganemisavalduse 14 päeva jooksul alates tellimuse kättesaamisest.

6.3. Toode/Tooted, mis tagastatakse, peavad olema kasutamata, kahjustamata ja orginaalpakendis.

6.4. Toote/Toodete tagastamisel tuleb täita vabas vormis avaldus ning saata e-postiga aadressil: info@scandinavianbrands.ee. Tagastamisavaldus peab sisaldama Kliendi nime, Toote/Toodete nime ning arve või tellimuse numbrit.

6.5. Klient on kohustatud taganemisõiguse soovi korral Toote/Tooted tagastama Müüjale  avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul Toote/Tooted üle andnud logistikafirmale.

6.6. Müüja kohustub tagastama Kliendi taganemisavalduse kättesaamisel Kliendile viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik lepingu/tellimuse alusel saadud tasud, muu hulgas Kliendi poolt tasutud Toote/Toodete kättetoimetamise kulud. Müüja võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni Klient on talle tagastanud lepingu/tellimuse esemeks olnud Toote/Tooted või esitanud tõendi, et ta on selle Toote/Tooted tagasi saatnud.

6.7. Toote/Toodete tagastamise postikulud kannab Klient, välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või silmaga nähtav praakkaup.

6.8. Tagastamisel tuleb kasutada tähitud posti teenust või pakiautomaati ning hoida alles postitamisel saadav dokument hilisemaks postitamise tõestuseks, sest kuni tagastatavad tooted pole Scandinavian Brands OÜ-ni jõudnud ei saa Scandinavian Brands OÜ toodete eest vastutust võtta

6.9. Aadress, kuhu tooted tagastada:
Scandinavian Brands OÜ

Peterburi tee 47c, 
11415 Tallinn

Telefon: +372 6730 300 

7. TAGANEMISÕIGUSE MUUD OLULISED TINGIMUSED

7.1. Vastavalt Võlaõigusseadusele on Kliendil õigus pretensioone esitada 2 aasta jooksul tootel ilmnenud lepingutingimuste mittevastavuse eest alates kauba kättesaamisest, sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama Müüja.

7.2. Toote/Toodete defekti ilmnemisel, kohustub Klient teavitama Scandinavian Brands OÜ-d probleemist e-posti aadressil info@scandinavianbrands.ee ning esitama järgmise informatsiooni: nimi, kontaktandmed ja toote puudus. Vastav avaldus peab olema saadetud mitte hiljem kui kahe kuu jooksul peale defekti avastamist.

7.3. Scandinavian Brands OÜ ei vastuta:

7.3.1. Kliendi süül või hoolimatusel tekkinud toote kahjustamise eest

7.3.2. Defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel

7.3.3. Toote/Toodete loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.

 

8. MÜÜJAPOOLNE TELLIMUSE TÜHISTAMINE

8.1. Kliendi tellitud Toote puudumisel tühistab Müüja tellimuse. Tellimust võib tühistada nii osaliselt, kui täielikult. Tühistatud tellimusest informeerib Müüja esindaja koheselt Klienti. Osalise tühistamise korral võib Müüja küsida Kliendi soove ülejäänud tellimusega ümber käimiseks – kas lähetada või samuti tühistada.

8.2. Tellimuse tühistamisel tagastatakse Kliendi poolt Müüjale tasutud summa viivitamata, ent mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.

 

9. VAIDLUSTE LAHENDAMINE. MUUD ÕIGUSED JA KOHUSTUSED

9.1. Kliendil on erinevad õiguslikud võimalused ja meetmed lepingu või Toote mittevastavusel Müüja suhtes:

9.1.1. Nõuda kohustuse täitmist; 

9.1.2. Oma võlgnetava kohustuse täitmisest keelduda; 

9.1.3. Nõuda kahju hüvitamist;

9.1.4. Taganeda lepingust või öelda leping üles; 

9.1.5. Alandada hinda; 

9.1.6. Ajalise kohustuse täitmisega viivitamise korral nõuda viivist.

9.2. Müüja vastutab tellimuse ja lepingu täitmise korral Toote/Toodete lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul Toote/Toodete üleandmisest Kliendile. Ostu-müügi lepingu puhul on eeldus, et kuue kuu jooksul Toote/Toodete ostjale/Kliendile üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas Toote/Toodete üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus Toote/Toodete või puuduse olemusega;

9.3. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korra on Kliendil õigus nõuda Toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta Toote vastu või tagastada Toode Müüja kulul.

9.4.Kliendil on kasulik teada tarbija õigustest ja Kaupleja kohustustest ning võimalusest pöörduda kaebuste puhul vastava organi poole. Kasulikku infot saab Klient Tarbijakaitse Ametist https://www.tarbijakaitseamet.ee/et/tarbijale/kaubandus.

9.5.  Kliendil on koheselt peale lepingu toimumist või lepingu tingimuste õiguspärasuses kahtlemist pöörduda Tarbijakaitseameti juures tegutseva Tarbijavaidluste komisjoni poole avaldusega, mille vormi leiab Tarbijakaitse Ameti kodulehelt:
https://www.tarbijakaitseamet.ee/et/tarbijavaidluste-komisjon/esita-avaldus-komisjonile.

 

10. OSTMINE E-POEST

Samm 1. Vali toode/tooted ning lisa need Ostukorvi. Ostukorvi (ikoon ekraani paremal üleval) sisu on nähtav kui liigute hiirega selle peale. Toodete hind ja saadavus võivad jooksvalt ja ette teatamata muutuda. Toodete hind on välja toodud toote juures ning soodushinna puhul kajastub seal nii soodus- kui tavahind.

Samm 2. Mine ostukorvi. Ostukorvis on näha kõik tooted, mille oled Ostukorvi lisanud. Ostukorvi haldamise leheküljel saab muuta ostetava Toote/Toodete kogust ja Tooteid ostukorvist eemaldada. Ostukorvi lehel on näha nii iga üksiku toote hind kui ka kogu tellimuse hind kokku.

Samm 3. Vormista tellimus sisestades oma andmed. Kui oled toodete lisamise Ostukorvi lõpetanud, vajuta nuppu „Maksma“. Tellimuse vormistamiseks sisesta oma ees- ja perenimi, e-posti aadress, telefoni number, linn, tänav, maja number, korteri number ja postiindeks. Seejärel vali samal lehel kättetoimetamise viis – Omniva, Itella Smart Posti või DPD pakiautomaat, Omniva või Smart Post kuller. Pakiautomaati saatmise kulu kannab ostja, Omniva 2.50 € ja Itella automaatidesse saatmise hind on 1.96 € ning DPD pakiautomaati 2.02 €. Kullerteenuse hind Eesti piires on 3.82 € olenemata paki suurusest või asukohast, kuhu pakk tellitakse. Üle 30€ tellimuste puhul on paki kohaletoimetamine tasuta. Ostu sooritamise leheküljel vali sobiv pakiautomaat või sisesta aadress, kuhu kuller paki toimetab. Vastavad väljad on näha Ostu sooritamise leheküljel.

Samm 4. Kinnita tellimus. Tellimuse kinnitamiseks loe läbi „Ostu- ja tagastustingimused“ ning kinnita linnukesega, et nõustud tingimustega. Ostukorvi lisatud toodete hinnad arvutatakse kokku automaatselt ja lisatakse saatmiskulu. Klient tasub kõikide toodete ja saatmise eest koheselt pangakaardiga pangalingi kaudu. Vajutades “Kinnitan tellimuse” avaneb turvalist makselahendust pakkuva teenusepakkuja hüpikaken ning klient saab ostude eest tasuda.

Samm 5. Maksa oma ostude eest. Ostude eest tasumiseks vali, millise panga kaudu soovid maksta ning logi oma internetipanka sisse ja tasu ostu eest. VISA makselahendust kasutades sisesta oma pangakaardi number, ees- ja perenimi, pangakaardi kehtivusaeg ning kolmest tähest koosnev turvakood (CVC kood), mis on nähtav pangakaardi tagaküljel.

11.5.1. Kui tellimuse eest on makstud, saabub e-kiri tellimuse kinnituse ja makse laekumise kohta ning seejärel asume tellimust komplekteerima.

MAKSMINE

Scandinavianbrands.ee e-poes on võimalik maksta pangalingi kaudu või krediitkaardiga. Kaardiandmete küsimisel kasutatakse SSL-turvaprotokolli ning MasterCard SecureCode ja Verified by Visa turvaprogramme, mis tagavad selle, et vahetatavat informatsiooni ei saa kõrvalised isikud pealt kuulata ega muuta.

Loe lisaks: Müügitingimused

KÄTTETOIMETAMINE

Kauba kättetoimetamine toimub Eesti piires ning selleks on järgmised võimalused:
1) Smart Post pakiautomaat (tasu 1.96€)
2) Omniva pakiautomaat (tasu 2.50€)
3) DPD pakiautomaat (tasu 2.02€)
4) Kuller (Eesti piires 3.82€)

Tellimused käsitletakse ning postitatakse reeglina samal või hiljemalt järgmisel tööpäeval. Tellimuse kohalejõudmine sõltub postiteenuse osutajast. Orienteeruv kohalejõudmise aeg Eestis on 1-3 tööpäeva.

Üle 30 € tellimustele on kohaletoimetamine tasuta.

Loe lisaks: Müügitingimused

 

TOODETE TAGASTAMINE

Tellimusest ehk ostu-müügi lepingust on ilma põhjenduseta võimalik taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates tellimuse kättesaamisest.

Tagastamisel palun informeerige meid oma soovist e-posti teel info@scandinavianbrands.ee 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastusteatele palume lisada juurde täidetud vabas vormis tagastusavaldus. Tagastamisavaldus peab sisaldama Kliendi nime, Toote/Toodete nime ning arve või tellimuse numbrit.

Tagastamisel palume kasutada tähitud posti teenust või pakiautomaati ning hoida alles postitamisel saadav dokument hilisemaks postitamise tõestuseks, sest kuni tagastatavad tooted pole meieni jõudnud ei saa me toodete eest vastutust võtta.

Toote/Toodete tagastamise postikulud kannab Klient, välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või praakkaup.

Aadress, kuhu tagastada

Scandinavian Brands OÜ
Peterburi tee 47c, 11415 Tallinn

Telefon +372 6730 300.

Loe lisaks: Müügitingimused