Vogue Scandinavia ametlik lõhn on Björk and Berries Fjällsjö

Kõik te Skandinaavia stiili austajad ja põhjamaise elu imetlejad – see postitus on teile! Värskelt ilmunud ajaloo esimene Vogue Scandinavia pani sellise inspiratsioonilaengu peale, et pidime mõtted kirja panema. Ning jah, muidugi me lootsime, et kui SELLE ajakirja Skandinaavia versioon lõpuks ilmub, siis mingi tilluke seos meie kui põhjamaise ilu maaletoojatega peab ometi olema. Ja ongi!

Esiteks on Vogue Scandinavia ametlik parfüüm Björk and Berries FJÄLLSJÖ EDP (50 ml). Ja meile teeb see suurt rõõmu kuna Fjällsjö on tuttav ka paljudele parfüümi ja Börk and Berries fännidele Eestis. Vogue ütleb, et pihusta seda ajakirja vahele ja asu hõljuma tõelises Skandinaavia võbes või piserda endale ning naudi eriti võimsat põhjamaise universumi aroomi lugemise või mis iganes tegevuse vältel. See on unisex-lõhn, mis on nagu puhas puuvill või triigitud pesu. ‘Fjällsjö’ tähendab tõlkes mägijärve ning lõhn ongi inspireeritud külmast Skandinaavia mäestiku mägijärvest.

Ajaloo esimesel Vogue Scandinavia kaanel on kliimaaktivist Greta Thunberg

Teiseks asub Vogue Scandinavia kontor meie südamelinnas Stokholmis kuhu praegusel reisimise vaesel ajal pidevalt tagasi õhkame. Kolmandaks – meie salajane missioon on alati olnud ülistada põhjamaist heaolu, elustiili ja kõike, mis on Skandinaaviamaades head ja inspireerivat. Rootsi mood, mys, vardagslyx ja muusika, Norra loodus ja maalähedus, Islandi elektrooniline muusika, filmid ja apokalüptiline loodus, Soome disain, arhitektuur ja minimalism, Taani esteetika, aksessuaaridisain, kino ja hygge. See on see, mis meid köidab ja mille järele meie tiimis kõigil kogu aeg suu vett jookseb. Oleme alati mõelnud, et kui suudame natukenegi tuua Eestisse põhjamaade ilu, esteetikat, kvaliteeti ja eelkõige pisiasjadest rõõmutundvat mentaliteeti, argipäevaluksust, loomulikkust, sallivust, neutraalsust ja asju, mis ei ole lihtsalt asjad, vaid upitavad enesekindlust ja meelerahu, siis meie eesmärk on täidetud.

Vogue Scandinavia soovib pakkuda terviklikku kogemust – seda nii lõhna, muusika, digi- kui ka printmeedia vahendusel

Tundub, et Vogue Scandinavia teeb sedasama. Muidugi peenemas, luksuslikumas, kallimas kastmes, ülistades jätkusuutlikkust ja otsides võimalusi olla võimalikult “roheline”. Eks Vogue’i sisulise väärtuse üle on kultuurikriitikud alati vaielnud, kuid üks on kindel – kui ajakirja läbi töötad, oled saanud korraliku doosi Rootsi, Islandi, Taani, Norra ja Soome vaibi, saanud ülevaate nende mõtetest disaini, moe, aksessuaaride, kultusbrändide ja hetkel puhuvate tuulte kohta.

Kunagi soovis Isabella Löwengrip teha iseendast küber-modelli. Vogue Scandinavia tegi selle ära – nende ametlik küber-mõjutaja on Aada.

Lisaks veel üks meiega seotud avastus – mäletate kui kirjutasime Geeniusele digitaalsete mõjuisikute võidukäigust ning käisime isegi Ringvaates rääkimas küber-modellidest, kes ähvardavad tulevikus mõjuisikutelt töö ära võtta? Seda seoses sellega, et Isabella Löwengrip kavandas iseenda digiversiooni, kes “elab” New Yorgis ja teeb kõike nagu päris inimene. Isabellal ei saanud sellest plaanist asja, aga Vogue Scandinavia tegi ära – nende ametlik in-house kübermodell Aada on naine, kes elab ja hingab Skandinaavia moodi ning keda näeme ilmselt edaspidi Skandinaavia Vogue’i veergudel ja veebis veelgi rohkem. 

  • Vogue Scandinavia parfüümi FJÄLLSJÖ saad osta meie e-poest siit. Parfüüm on müügil ka Tallinna ja Tartu Kaubamaja Ilumaailmas, Stockmanni kaubamajas, Loverte.com ja Pure Cosmetics e-poes.
  • Vogue Scandinavia ajakiri on inglise keeles ning müügil nende enda e-poes.