Brändievolutsioon – Björk and Berries teel minimalistlikumasse maailma

taaskasutatud plastist pakendid

Björk and Berries on tulnud välja uuenenud sortimendiga, mis tutvustab nii meie iluriiulil leiduvate toodete kui ka pakendite vähendamise ideed. Tooteid on sortimendis vähem, need on pakendatud keskkonnasõbralikumalt, palju kasutatakse klaaspakendeid ning ümbertöödeldavaid ning ümbertöödeldud materjale. Uudiseks on ka kaks-ühes kehatooted, et säästa meid liigsetest asjadest.

Uus pakendidisain ülistab traditsioonilist Põhja-Rootsi käsitööd ja kultuuripärandit, jäädes truuks oma missioonile külvata meid üle põhjamaise looduse maagia ja ilurituaalidega.

Minimalistlikud pakendid

Jätkusuutlikud pakendid ja aeglane ilu

Brändi keskmes on aeglase ilu kontseptsioon ning jätkusuutlikkus. See väljendub uues sortimendis ja kõrgeimale kvaliteedistandardile vastavates pakendites, mis ei koorma planeeti.

“Meie uus sortiment on aeglase ilu ja jätkusuutlikkuse kehastus. Me ei soovi kunagi valida toote disaini ja tõhususe vahel. Tunneme suurt vastutust nii tootmisel kui ka pakendamisel ja hoiame end kursis kõige uuemate võimalike lahendustega, mida pakenditööstus pakub. Püüdleme alati paremuse poole ja oleme uhked kuhu hetkel jõudnud oleme.” – Isabelle Lewenhaupt, Björk and Berries omanik ja tegevjuht

Bränd on oma sortimenti vähendanud ühendades käte- ja kehapesuvahendid ning käte- ja kehakreemid suurematesse, 400ml pudelitesse, mida saab universaalselt kasutada. Selle eesmärk on minimeerida jäätmete hulka ja keskkonnamõju ning toota tooteid, mis kestavad kauem. Samuti vähendati toormaterjalide kasutamist pakendades kõik uued tooted 100% ümbertöödeldud plastikust või klaasist pudelitesse. Plastikpakend asendati klaasiga igal võimalikul juhul. Kõikide paberist ja kartongist pakendite puhul on kasutatud FSC või öko-sertifikaadiga materjali.

Rootsi kultuuripärand tootedisainis

Björk and Berries toodete uus kujundus on inspireeritud Rootsi käsitööst ja traditsioonidest. Värvide abil on inspiratsiooni saadud „jämtlandskåpi” traditsioonilistest mustritest – vanadest maalitud kappidest, mis on olnud olulised esemed Rootsi ajaloos ja kultuuris. Kollektsiooni inspiratsiooniks olnud kapid on pärit mägisest piirkonnast, kus ettevõttel on oma ürdiaed – omaniku Isabelle Lewenhaupti peretalust Fävikeni külas.

“Püüdleme selle poole, et toodete välimus esindaks meie väärtuseid – see on kummardus Rootsi kultuurile ja traditsioonidele, kus märksõnadeks on universaalsus ja androgüünsus. Meie lähtekohaks on puhas, isegi toores ilu, mida me Põhja-Rootsis ja meie Fävikeni aias näeme. Meie soov on, et nii disain kui ka pakend esindaks toodete kõrget kvaliteeti, häid koostisaineid ja aroome. Me kummardame minimalismi ning vähem on rohkem suhtumist.” – Isabelle Lewenhaupt.

Björk and Berries uue disainiga tooted on müügil Scandinavian Brandsi e-poes, Tallinna Kaubamajas ja Loverte.com e-poes.